सस्ता कलाकारः युटुबमा लाखौ भ्यूज, हलमा शुन्य दर्शक - online khabar sangraha

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

Monday, March 18, 2019

सस्ता कलाकारः युटुबमा लाखौ भ्यूज, हलमा शुन्य दर्शक

नायक अनमोल केसी अभिनित चलचित्र ‘क्याप्टेन’लाई रिलिज पूर्व निकै प्रतिक्षित रुपमा हेरिएको थियो । तर, यो चलचित्रले ‘इनिशियल’ व्यापार सोचे जस्तो गर्न सकेन । अनमोलको क्रेज रिलिजकोको पहिलो दिन अर्थात शुक्रबार देखिएन ।

शुक्रबार दर्शक हलमा नदेखिनुको कारण को हो त ? यसको जवाफ हरेक मानिसले भिन्न भिन्न तरिकाले दिन सक्लान् । तर, यसको एउटा कारण छ, चलचित्र रिलिजको अन्तिम समयमा अनमोल केसी सस्तो हुनु । अनमोलले चलचित्र रिलिजको समयमा युटुबमा चलचित्रको संवाददेखि नायिकासँग प्रेम गरे ।

नायक अनमोल केसी र नायिका उपासना सिंह ठकुरीको केमेष्ट्री युटुबमै हेरेर दर्शक अघाइसकेका थिए । यसैले पनि उनीहरु हलसम्म पुग्न खासै रुची देखाएनन् । अनमोल मात्र होइनन्, धेरै कलाकारहरु चलचित्रको रिलिजको समयमा जती धेरै इन्टरभ्यू दिन सक्यो उती नै फाइदा चलचित्रको व्यापारमा हुन्छ भन्ने सोच्छन् । तर, गहकिला कुरा भन्दा पनि सस्ता कुरामा कलाकार अल्झिदा त्यसले दर्शकलाई हलसम्म तान्न सकेको छैन । रिलिजको समयमा कलाकारले आफ्नो चलचित्रको प्रचार गर्नु सामान्य कुरा हो । उनीहरु आफ्नो चलचित्रको धेरै प्रचार होस्, धेरै दर्शकले चलचित्रको बारेमा बुझ्ने मौका पाउन भन्ने चाहन्छन् । यो लोभ स्वभाविक पनि हो ।

तर, कुराकानीमा के बोल्ने के नबोल्ने, के गर्ने के नगर्ने भन्ने छुट्याउन नसक्दा कलाकार चलचित्र रिलिज अगाडि नै सस्ता भैदिन्छन् । चलचित्र प्रचारका लागि युटुब एउटा राम्रो माध्यम हो । तर, दर्शकसम्म चलचित्रको बिषयमा जानकारी मात्र पुगेको छ कि, यस्तो प्रचारले दर्शकलाई हलसम्म आउनका लागि उत्प्रेरित गरेको छ भन्ने पनि वुझ्न आवश्यक छ । होइन भने, युटुबको भ्यूज र ट्रेन्डिङमा रमायो, हलमा दर्शक नआउँदा टाउको समाएर बस्नुको विकल्प नै छैन ।

अहिले कलाकार युटुबमुखी भएका छन् । धेरै भन्दा धेरै क्यामेरा आफ्नो अगाडि देख्दा उनीहरु दंग पर्छन् र आफू सुपरस्टार भएको भ्रममा रमाउन थाल्छन् । क्यामेराको अगाडि बसेर बुममा आवाज दियो भने त चलचित्रको पूर्ण प्रचार भएको ठान्छन् उनीहरु । तर, उनीहरुलाई के थाहा, आफूले बोलेको कुरा बांगिएर वा टुक्रिएर गलत आशयमा प्रकाशित हुन्छ ।

कलाकारले त्यो समय पश्चताप गर्नुको कुनै विकल्प नै रहँदैन । उजुरी गर्न जाउँ, कहाँ जाऊ ? जब की त्यो गलत गर्ने युट्युब च्यानल कतै दर्ता भएर संचालन भएको पनि हुन्न । त्यो समय कलाकारहरुले मिडियालाई गाली गर्न थाल्छन् । उनीहरु नै बडो फुर्ती देखाएर फेसबुकमा स्टाटस लेख्छन् ।

कलाकारहरु मिडियासँग समानन्तर र सन्तुलित सम्बन्ध पनि स्थापित गर्न नसकेको पाइन्छ । त्यसको नतिजा के भने, उनीहरुले बोल्न नचाहेका, खोल्न नचाहेका कुरा पनि छ्यापछ्याप्ती ‘भाइरल’ भएका छन् । एउटा प्रसंगमा बोलेको कुरालाई अर्कै आशयले पेश गरिन्छ । अहिले युट्युबमा हेर्ने हो भने, त्यस्ता हजारौ सामाग्री भेटिन्छ जहाँ गलत तरिकाले सेलिब्रेटीलाई पेश गरिएको छ । यसको प्रत्यक्ष प्रभाव भने उनीहरुको करिअरमा परिरहेको हुन्छ ।

युट्युबमा आएको गलत तरिकाको हेडलाइन र आशय नै मर्ने गरी बोलेको कुरा काटेर प्रकाशित भएको भिडियोले कलाकारको ‘इमेज’ खराब बन्न थालेको छ । यो बारेमा कलाकार अझै पनि सजग छैनन् । दिनहुँ जस्तो आएका युटुब अन्तर्वार्ता, टिकटक भिडियो, इन्स्टाग्राम स्टोरी लगायताका कुराबाट दर्शक कलाकारको सम्पूर्ण कुराहरुमा जानकार हुन्छन् । क्यामेरा अगाडि परेपछि घरकै बेडरुमदेखि व्यक्तिगत कुरालाई समेत कलाकारले उदांगो पारिदिदा दर्शकको सामु उनीहरु हलुका भएका छन् ।

सेलिब्रेटी भनेको सबैले चिन्ने, चर्चित वा लोकप्रिय भन्ने हुन्छ । उनीहरुलाई साधारण व्यक्तिले आफू भन्दा माथिल्लो तहको सोच्छ । तर, कलाकारका सस्ता कुरा र हलुका टिप्पणीले दर्शकमा उनीहरुप्रतिको भ्रम टुट्न थालेको छ । यहीकारणले नै हो, हिजोआज युटुबमा लाखौ भ्यूज पाउने कलाकारको चलचित्रले हलमा दर्शकलाई तान्न सकेको छैन ।

चलचित्र हलमा सुपरहिट नभएसम्म त्यो कलाकारको क्रेज मापन गर्न सकिदैन । युटुबको भ्यूज, फेसबुकका लाइक र इन्स्टाग्राममा आउने कमेन्टमा रमाएर धेरै कलाकार हिजोआज आँखामा पट्टी बाँधेर सुपरस्टार हुँ भन्ने भ्रममा रमाएका छन् । तर, जब पट्टी खोलेर हलतिर हेर्दा दर्शकको संख्या शुन्य हुन्छ, त्यतिबेला मात्र उनीहरु झसंग हुन्छन् ।

डिजिटल भ्यूजलाई हलसम्म कन्भर्ट गर्न निकै मुश्किल छ । यसैले डिजिटल भ्यूजको लोभमा आफ्नो सबै कुरा उदांगो भएको हेरिरहने कि अब त सजग हुने, सोच्ने पालो कलाकारको नै ।



from Online Khabar https://ift.tt/2JhXPYB

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

Pages